Naziemna telewizja cyfrowa
Coś 1982 | 28% - 2 | |||||
Aliens - 1986 | 28% - 2 | |||||
Koszmar z Ulicy Wiązów - 1984 | 14% - 1 | |||||
Piątek Trzynastego 1980 | 14% - 1 | |||||
Skowyt - 1981 | 0% - 0 | |||||
Boogeyman 1,2,3 i Smakosz 1,2 | 14% - 1 | |||||
Piła seria | 0% - 0 | |||||
Teksańska masakra piłą mechaniczną | 0% - 0 | |||||
Armia Wilków - Dog Soldiers - 2002 | 0% - 0 | |||||
Ukryty - 1987 | 0% - 0 | |||||
|
Admin
Też oglądałem "Świt żywych trupów", jednak nie przypadł mi do gustu.
Możliwe, że to był "Noc żywych trupów", ale mam wątpliwości.
Offline
Admin
Offline
Admin
Pewnie, że lecą i nawet dobre.
Początkowo leciały bardzo rzadko, ale z czasem zaczęli puszczać dobre Polskie i teraz zaczynają puszczać horrory.
Offline
Admin
Offline
Maxi VIP
Goro Gondo napisał:
Blob - Straszy jest ?
P.S - Na TVS lecą jakieś filmy ?
Blob- galareta pełzająca w nieznanym kierunku daje pokaz bardzo nie skrępowanej kiczowatej wyobraźni, występują momenty grozy,jak dla horrorów występuję obfite krwawienie i dekompletowanie ciał, najczęściej niewinnych osób. efekty specjalne są na wysokim poziomie jak na lata 50.
zalezy co masz na myśli czy straszny jest, teraz inaczej horrory wyglądają a kilkadziesiąt lat wcześniej inaczej.
Plusy:
film w kolorze
niezła ścieżka dźwiękowa
pomysł
Minusy:
gra aktorska wszystkich pozostałych aktorów
mało Bloba w "Blobie"
brak pomysłu na zakończenie filmu
Ostatnio edytowany przez raaf21 (2010-10-27 21:20:11)
Offline
Admin
Goro Gondo napisał:
O... coś dla mnie . W jakich godzinach ?
Najczęściej po 21:00
Offline
Admin
Offline
Maxi VIP
W necie znalazłem zestawienie(podobnież) najlepszych filmów dekady(te które najbardziej wstrząsnęły widzami);
1. Nieodwracalne 2002 2.28 dni później 2002.
3.Zejście, 2005 4.Wzgórza mają oczy, 2006
5.Grindhouse: Planet Terror 6.Inni
7.Dom zły, 2009 8.Piła
9/Sierociniec, 2007 10.Paranormal Activity
11.Pozwól mi wejść
Niesamowite połączenie wampirycznego horroru z kinem psychologicznym.
12. The Grudge - Klątwa
Horror w reżyserii Takashi'ego Shimizu to kolejny remake japońskiej opowieści grozy, zrobiony z myślą o amerykańskim odbiorcy.
13.Kalwaria
Belgijska produkcja w reżyserii debiutującego Fabrice'a Du Welza to kolejny dowód na to, że europejskie kino może jeszcze czymś zaskoczyć
14.Donnie Darko
Podróże w czasie, upiorny królik i skomplikowane relacje między bohaterami, rzuciły zarówno widzów, jak i krytyków na kolana.
15. Funny games
Haneke nakręcił bezkompromisowy obraz o okrucieństwie, ukazując przemoc bez upiększeń, umowności i cudzysłowu. Diabelnie mocna rzecz, zdecydowanie nie dla wszystkich.
16.Bękarty diabła
"Bękarty diabła" to drugi film w dorobku Roba Zombiego, a tym samym sequel jego debiutu, "Domu 1000 trupów".
17.Projekt: Monster
Po pierwsze, to jeden z pierwszych filmów, przy promocji którego zdecydowano się na nietypową kampanię reklamową, polegającą na umiejętnym podgrzewaniu oczekiwania widzów, przy zupełnym nie zdradzaniu gatunku i fabuły obrazu.
Po drugie, samo podejście Reevesa do tematyki produkcji o "wielkich potworach niszczących miasto" (jap. kaiju eiga) jest wręcz przełomowe.
18.Tożsamość,
Świetna, trzymająca w napięciu rozrywka, wymagająca od widza ciągłego stawiania pytań i prowadzenia własnego śledztwa dotyczącego tytułowej tożsamości mordercy.
Co myślicie o takim zestawieniu???
Offline
Admin
Zdjęcia mi się podobają.
Obejrzał bym The Grudge - Klątwa, dawno go nie widziałem a warty uwagi.
Offline
Jestem tutaj stałym bywalcem
Ja nie lubię bezsensownych Horrorów w których bez przerwy leje się krew typu Piła czy Teksańska Masakra, te filmy w ogóle nie są straszne tylko obrzydliwe (ogólnie to samo mogę obejrzeć w masarni więc...)
Filmy o Zombi tez nie leżą w moim guście.
Oto moje ulubione horrory:
1. Blob (ale oryginał z lat 50-tych)
2. Projekt Monster
3. Planeta Drapieżców
4. Obcy (seria)
5. AvP (jedynka)
6.Ring (Japoński)
7. Bufy Postrach Wampirów
Offline
Admin
Ja znam serial Buffy Postrach Wampirów i nie był straszny.
Mi się również nie podobają wszystkie części Piły - uważam, że to bezsensowne filmy mimo, że większość Polaków je chwali nie wiem dlaczego...
Offline
Hey ;]
Ja mało oglądałam horrorów choć coraz bardziej to nadrabiam ;D
Oglądał może ktoś "Amityville" albo "Dom z kości" .?
Moim zdaniem są niezłe.
Dobry też jest "martwy krzyk" lub "inni"
Offline
Admin
Oglądałem "Amityville" z 2005r. 9/10 ale są jeszcze inne części, nie wiem który widziałaś...
Słyszałem o horrorze "Inni" ale nie oglądałem.
Offline
Admin
Inni to nawet przyzwoity film, ale mało straszny - 6,5/10.
Offline